Har nu vaknat upp från de döda.

publicerat i vardag;
Är trött mest hela tiden.
En vanlig vecka de senaste månaderna har sett ut ungefär såhär: jag pussar på min pojke, överkonsumerar cocacola, äter (hela tiden), går i skolan, skiter i tvätten som det antagligen börjar växa mögel på snart, myser med en hund som hårar ner båda våra liv, tänker på träning (men kommer inte längre än så och musklerna förtvinar sakta men säkert), missbrukar instagram (följ mig; missmandhie), och sist men inte minst, (utan längst, hihihhihiih) hänger med min coola vän Jessie.

Just nu sover jag med flyttlådor upp till mina knän, flyttar omkring oviktiga detaljer och så, packar och slutar packa. Sover på grund av utmattning. OCH NU MINA VÄNNER KOMMER THE BIG NEWS, jag sätter igång med det jag vart sämst på ett bra tag, att blogga. Om några dagar är skolan slut, jag flyttar till jessie, och kommer återigen ha tid att lägga här. Fint va? Mm.

Kommentera inlägget här :