ny header

publicerat i vardag;

Fick så mycket fin feedback på min förra header,
har inte kunnat med att byta den, bara därför.
Ni som har följt min blogg en längre tid vet att jag
brukar byta header som jag byter underkläder.
Men icke, här får man massor med komplimanger
och då har jag inte kunnat med och byta. Men nu,
äntligen tog jag mod till mig. Och så kom jag på att
den ser i princip likadan ut. Fast med mina egna bilder. 
Jag vet inte om det är positivt eller negativt, men
nu sitter den tamejfan där, hur länge vet jag inte.

Förresten, Totte gjorde mig förbannad förut. När han
bestämde sig att lägga en go körv på min klädhög.
Men det tog inte lång tid innan jag drunknade i hans
fina bruna valp-ögon och började pussa på'n igen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Tycker att den nya headern är jättefin. Känns mer "du" på nåt sätt, och det är ju inte fel för DU, min kära, DU är fantastisk!

2:a kommentar, skriven , av Moa:

Jätte fin Manda. hihihi stolt fotograf av mitten bilden då (:

Miss you! <3

Kommentera inlägget här :