weekend

publicerat i vardag;
I torsdags åkte jag återigen till rara Sara i skara. Vi var inte speciellt sysselsatta sådär på torsdagskvällen men på fredagen blev det all in. Party för hela slanten. 

På dagen var jag, mowitz & gutegård på hudvårds (föreläsning?) med Mary Kay produkter och fick testa deras produkter, fett bra grejer måste jag medge, im stunned. Även fast jag brukar vara skeptisk till produkter som äter upp varenda öre i plånboken. Vi blev otroligt pepp eftersom vi blev som babyrumpor i fejjan och fick riktigt fräsch hy. Sen var det bara att dra direkt hem och förbereda inför kvällen.

Runt 20.00 snåret drog vi vidare till My som hade hand om förkröket. Hon fyllde även 18 hela år denna dag och alla var extra pepp för hennes skull. Det blev en sjuhelvetes bra förfest, den bästa på länge faktist. Det berodde mycket på två damer vid namn Marie & Milda. Barndomsvänner så in i bänken, och jag har lika kul med er varje gång vi ses, vi har ett sånt där märkligt band som liksom inte går att klippa. Lite för goa för sitt eget bästa och förjävla roliga.

Hursomhelst, senare drog vi till Husaren i skövde. Kvällen slutade i kalasfylla för både mig och Mowitz, det var gött dåligt med folk men vad gjorde det oss? Med en hel kväll av mingel, dans, drinkar & skratt så var vi så nöjda vi kunde bli. Jag tackar alla som gjorde kvällen briljant. Ni har skills människor, kör rakt på't bah!

Kommentera inlägget här :