[En frustrerad Donna]

publicerat i vardag;
Tänkte göra ett videoinlägg för att krydda upp
vardagen lite, gjorde självklart en video som
blev awesome, men nu funkar inte ljudet på
videon. Har alltså suttit och pratat med mig själv
i över 5 minuter utan anledning. Fint.

Har köpt julklappar åt mig själv idag (visade dessa
i videoinlägget!!!!!
) En tant på stan sa att jag såg ut
som en tomte idag (berättade i videoinlägget med
stor inlevelse och entusiasm!!!!
) Totte sov så sött i min
famn för en stund sen (visade i videoinlägget!!!!!!)
Har hyrt två grymma filmer (visade i videoinlägget!!!!)

Okej. Nu är det nog dags för mig att ta en
samarin och krypa till kojs innan jag slår
mig själv olyckligt hårt med ryggkliarn.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Ja, visst är det irriterande när man suttit och gjort något och så funkar det inte. Såååå tröttsamt.

Kommentera inlägget här :