helgen

publicerat i vardag;

Helgen har varit great!

Fredag: Jag slutade skolan klockan 16.00 (stort jävla suck). Tog bussen som gick 16.30 till skara, mötte upp min kära Lisafisa vid valhall, sen kom söta lilla rara underbara Sara & bästavän-Marielle! Vi hade allmänt tjej-tjöt och började förfesta lite grann! Sen gick vi (fort) för att hinna med bussen, som sen visade sig vara 30 minuter försen (stort jävla suck igen), men till slut kom vi iväg till vårat mål, skövde. Calle med C kom och hämtade oss vid stationen och vi drog till festen hemma hos Nathan i gatan! mycket trevlig fest, blev lite mycket alkohol dock. Men detta var i alla fall en super duper kväll med mina tjejer! som vanligt, inget nytt. ♥

Lördag: Jag och tjejerna bestämde oss för att ha en mysig hemma kväll med hemma gjort ansiktsmask, rökelser, hyrd film och almämt myspys. Och det hade vi, vi drog till ica munken och köpte avokado och lite grejer till ansiktsmasken. (ni kommer få se grymma bilder). Sen drog vi hem till sara och hade uber mysigt! Vi kollade först på en skräckis, kommer inte ihåg namnet, sen kollade vi på "män som hatar kvinnor", otroligt stark film, och rysande bra! jag ber er, se den! runt 11-12 åkte Marielle och Lisa hem, och jag sov hos Sara! För övrigt ser det ut som något har lagt en go pizza i ansiktet med den hemmagjorda ansiktsmasken! avokado - havregryn - fil

Söndag: vi gjorde absolut ingenting, tog några powernaps & åt spagetti med ketchup, sen åkte jag till kära Vänersborg!

Tack för en super duper helg tjejer, ni gör min dag, varje dag!










Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av AnnaL:

Snyggt =)

Kommentera inlägget här :