Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Borda Sinani:

Amanda!! Jag vet inte om jag har funnits tillräckligt mycket för dig! Jag vet att du litar på mig till 100% men då vill jag också kunna göra det, och med det menar jag att du kommer till mig och säger när du inte mår bra eller när något känns konstigt. Jag hoppas du gör det när du känner något utav dessa. Sen har vi så mycket mer gemensamt än bara de här samtalen som kan sitta så gött ibland när vi pratat ut, vi har ju vår sjuka humor hehe och fina minnen har det allt blivit men de e inte de sista jag vill ha kvar utan jag vill fortsätta å skapa fler nya å roliga minnen. Jag vill bara säga att jag kan tänka mig in i allt och vill att du ska veta att jag finns(L)Vad du än gör så ta alltid hand om dig. älskar diig<3<3

Kommentera inlägget här :