christian

publicerat i ;
Jag HATAR robinson Christian, okej, hata är att starkt ord, känner honom inte. Men ni måste hålla med om att han är riktigt störade? Jag har inte sett någon så EGO på länge som denna Christian, så fort det händer något, då är han framme. och han ska hela tiden famhäva sig själv, ständigt. På programmet igår började han lipa och höll det mest patetiska tal jag någonsin hört.. tur att han åkte hem, annars hade jag slutat kolla på robinson.

shit, känner mig som en riktig nörd just nu, fast vad är det för fel med det? att vara nörd är ballt.

blä



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lina:

Håller med dig , uschh!

2:a kommentar, skriven , av j:

ja fy på honom!

3:e kommentar, skriven , av Jimmy:

han är ett fetto

4:e kommentar, skriven , av anna:

bläbläblä!!

5:e kommentar, skriven , av Jonna:

han var väl söt :D hehee

Kommentera inlägget här :