15 Maj

publicerat i ;
Hej gullungar!
Idag har det inte hänt så mycket, det blev en kortis i skolan på förmiddagen. Sen har jag varit med Petronella hela dagen. Vi har pratat om allt och inget, vilat en stund (som vanligt). puss på diiiiiiiiiiiiig och lite på mig. eller mest på mig:)

Ikväll kommer Marielle hit, äntligen, har saknat henne något otroligt. Det kommer bli massa mys hela helgen. Ikväll ska vi till Teatergränd. Äta mat, lyssna på simon. Sen blir det säkert att vi hyr en skräckis, det brukar bli som jag vill, älskar skräckisar, fast.... Marielle har redan sett alla. hum. Jag får tvinga på henne något hon redan sett ;) det fixar sig alltid! önska oss lycka till :)

Nu kom mamma in i rummet dansade runt lite till min musik och gick ut igen?
älskar dig mamma ♥



Hej jag heter Alfi, jag är jävligt söt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elina:

så söt hund :)

Kommentera inlägget här :