spännande...

publicerat i vardag;
1. Jag är ett film freak, jag köper minst en ny film i veckan. sen bryr jag mig oftast inte om att se dem. Om jag är ensam hemma eller inte har något att göra, då är det film som gäller. Fråga mig om filmtips, jag kan min sak.

2. Jag sover med fläkt på, även när det inte ens är varmt, somnar så bra av ljudet. Jag brukar oftast vända den bort så att den inte blåser på mig. Men den är på varje natt, även om jag fryser och det är 5 - ute.

3. Jag har två datorer i mitt rum, men den andra står mest bara där och luffar, även fast den är ganska ny. använder mest min lilla händiga Acer aspire one. Den är lätt att ha och göra med. Någon som vill köpa en dator?

4. När jag köper glass i bägare, så köper jag alltid, och då menar jag alltid, tre chokladkulor i bägare. Här håller vi på rutinerna. Jag gillar bara chokladglass. Vanlij kan gå, men inte något annat. Choklad = yummie!

5. Frida (göte) lindman (en av mina bästa vänners) föräldrar heter Peter & Kristina, Precis som mina gör :)

6. Under min uppväxt spelade pappa med Lotta Engberg... Så jag har vart med om mycket, jag sjöng på lisebergs stora scen när jag var tre år för tusentals folk (finns på film). Vart med i bingolotto bagstage ett antal gånger, vart med ute på spelningar. Springt runt på scen och träffat alla möjliga folk som ingen kan ana, te x Loket, Lasse berghagen, Jag har badat i Bert Karlssons bubbelpool medans pappa sjöng i studion osv.. Om ni kollar på Lotta Engbergs gamla skivor så är pappa med på omslagen. Våran familj känner därför Lotta väldigt bra, mamma & lotta var bästa vänner på den tiden, under tiden pappa var med henne och turnerade tog mamma hand om lottas barn för det mesta. Det är därför jag heter Amanda, för att Lotta döpte sitt barn till Amanda, och då gjorde mamma det också. Så vill ni komma med bagstage på lotta på liseberg så ring mig ;)

7. Jag har fått förfrågan om jag vill vara med i en sånggrupp med tjejer här i vänersborg, som åker runt i sverige och sjunger och även utomlands.

8. Jag har en studio, eller ja, det är pappas studio. Men där har det spelats in en del låtar. Kanske kommer upp på bloggen någon dag :)

9. Jag älskar spagetti med ketchup.. Om jag får välja vilken mat jag vill, allt från fläskfilé till kinamat, så väljer jag alltid spagetti och ketchup, det är min favvo. Det blir antagligen en del när jag flyttar hemifrån.

10. Jag sover fortfarande med min i-or som jag vann på liseberg för ungefär 8 år sedan. Han är så mysig, varför ska man kasta bort gosedjur när man har fyllt 18 om man sover bättre med det i sängen? Nej här ska det inte slängas någon I-or, han är mysig.


Sådär, nu har jag lite kramp i fingrarna, så jag lägger ifrån mig datorn en stund. Puss babes

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av frida:

grymt det med våra föräldrar :D wowoow

2:a kommentar, skriven , av Mariestjärt:

Jag visste redan det mesta ^^ hihiih!

JAG RINGER DIG IKVÄLL <3

3:e kommentar, skriven , av MARIE HANNA NYBERG! ♥:

OMG! skojar du med mig?! känner du lotta?!?!!

ååååh, jag dööör.

berätta mer?!

jag ÄLSKAR lotta engberg!!! :oooo

♥♥♥

Kommentera inlägget här :