lycklig hela tiden

publicerat i vardag;
Känner mig lycklig mest hela tiden.
Mina vänner gör mig så glad men jag
saknar en skarabrud kallad Sara. AP-MYCKET.

Now i'm breaking the news, blir antagligen
flytt till Jönköping inom kort. Letar lägnhet
och en bra folkhögsskoa som satan för tillfället.
Det bästa av allt? Jonna är på samma spår
och har kommit in på en musikfolhögsskola,
antagligen samma skola jag kommer gå i.

Plus att en rätt snygg kusin kommer bo några
minuter ifrån mig, hur länge har det vart en
önskan då? Sen vi hängde på BB och mest
skrek, sket och sov. Moa är världens finaste kusse.

Huuuuuur bra? Mycket.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Moa:

Aah toppen :D

Fatta hur roligt vi kommer ha? för jag åker gratis till jkpg :D

2:a kommentar, skriven , av Caroline:

..............................................................................................................................................

Kommentera inlägget här :