[svar på en kommentar]

publicerat i vardag;
Postat av: Olivia :)


Hej jag heter Olivia och har läst din blogg i nästan ett år nu. Det är sån mysfaktor på din blogg och du har så härliga bilder. Du verkar vara en god person!! Jag har tyvärr inte skaffat en blogg än men om jag gör det, skulle du vija hjälpa mig lite då? =) (om du har tid och så)(a) Vore super shysst =)=) kram

2010-09-15 @ 22:48:45


Svar: Hej Olivia :) Jag bugar och bockar, väldigt gulligt skrivigt av dig! Blev jätte glad! Självklart hjälper jag dig med din blogg när du bestämmer dig för att skaffa den! (jag har inte överflöd med skills, bara så att du vet vad du ger dig in på ;) Skämt och sido, tack för kommentaren än en gång, Kram på dig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Olivia :):

Åh tack vad snäll du är :D:D:D kram

Kommentera inlägget här :