sunday

publicerat i vardag;
Ledsen att den här bloggskutan fått driva vind för våg ett tag. Jag är alldeles för bekväm av mig. Jag finner dessutom att det blir svårare att skriva ju längre uppehåll man har. Som sagt är jag väldigt, kanske lite för bekväm. Men jag är nu hemma efter en toppen helg med my lovely lady Erzana. Det har vart party för hela slanten. Som alltid hade jag sanslöst roligt även om helgens äventyr känns mindre hippt idag.

Har haft en mysig stund med min mor med tillhörande god mat och tjatter. Vi älskar ju att prata, så vi blir som gamla tanter på symöte när vi inte träffats på några dagar. Så nu är jag i stort sett back on track.

Kommer alldeles strax in bilder från helgen. Ska bara bläddra igenom alla hundratals kort och se om det finns något som inte är helt bakom flötet. Kram på er sötnosar. Nu ska ni se att jag kommer igång igen!

Kommentera inlägget här :