sola

publicerat i ;
Hej darlings!
Idag har jag solat i solarium, även fast det har vart sol ute! Fråga mig inte varför, men jag tycker att det är så otroligt gött att ligga i ett solarium, och det som gör det ännu bättre är att jag solar gratis. eftersom jag jobbar där ;) Imorgon åker jag och Linda till Överby en stund, får väl se om jag hittar något, fan, det känns inte som att det finns något snyggt nu mera, jag menar, kom igen, det är sommar nu, fixa in lite snygga kläder! Jag älskar GinaT men det känns som att det alltid är samma gamla grejer! Kanske bara jag som är där för ofta..? Jag hoppas det blir mycket snyggt till sommarn!

Nästa torsdag åker jag och fixar naglarna, gött. På måndagen där efter åker jag ju till Cypern! Det ska bli så otroligt gött att komma iväg lite, alltså långt bort. Snacka om att det blir sol, massor med bad, drinkar och fest. Jag längtar så att jag kan dö, ge mig cypern och frihet! NUUUUUUUUU!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Vad skönt det såg ut :)

Kommentera inlägget här :