Caroline [Curran Curris Skruttan] Karlsson

publicerat i vardag;

Hur i hela fridens namn ska jag klara mig utan
mitt lilla solsken när jag flyttar till Jönköping?

Det finns ju bara inte, du är ju sockret i mitt kaffe
för fan. Jag packar ner dig bakfickan så att
jag kan ta upp dig då och då, (speciellt när jag
är på Donken). Mitt lilla guldhjärta är vad du är.

Vem ska jag nu kunna fläta skägg med?
Vem ska jag nu kunna hetsäta pommes med?
Vem ska skratta åt alla mina pung-skämt?
Vem ska jag nu ha spontana filmkvällar med?
Vem ska sjunga [en jävel på kärlek] med mig?
Vem ska kunna ta mina "sura apor" på bion?
Vem ska kolla på skräckfilmer med mig?

Vem ska kunna göra allt det där som bara du
och jag är gjorda för? Jag älskar dig min vän
och så fort du får körkort så får du ta dig till
Jönköping och förgylla mitt liv några dagar, i veckor & i år. Dig släpper jag inte



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline:

Asså hur fin får man vara?! Älskar dig så himla mycket, orkar inte ens tänka på flytten....... <3<3<3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här :