mina älsklingar

publicerat i vardag;
Jag blir fullkomligt skogstokig om jag inte får en dos av er underbara människor i liveformat snart.


Frida
Hela du är en stor jävla tok och ingen kan då få mig att skratta som du. Du är världens mest okomplicerade person och det älskar jag. Du strör ett knippe energi runt dig och när du garvar ler hela jag!

Med dig kan jag vara jag, utan konsekvenser. Och att du bor i falköping, det svider.


Erzana
Du är som jag. Jag är som du. Vi har kännt varandra i några år nu. Men inte förens några månder sen förstod jag vilket kap du är. Det var på strandcafèt som det sa klick.

Du är en fantastisk vän, och sådana som dig hittar man inte i första taget, man får gå igenom sten & berg för att hitta dig. Och just därför är jag är en lyckosam jävel.


Marielle
Kräver egentligen ingen större presentation då hon har den största platsen i världen i mitt hjärta, Säg något vi inte gjort tillsammans. Saknar att ha dig i min vardag, vill kasta tankar med dig.

Jag tokälskar dig och ibland funderar jag på om jag skulle flytta hem till skara igen och jobba i en jävla korvmojj eller nåt bara för att få ha dig nära.


Sara
Du är verkligen en av de finaste människorna på denna jord.

Vi fann varandra i somras och jag planerar inget annat än en framtidens vänskap med dig. En dos av dig är precis vad jag behöver nu, gärna en överdosering. "Intelligenta människor manipulerar man till respekt. Idioter, slår man".

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av frida:

blir ju helt rörd nu, fina människa. ska bli så skönt att få träffa dig snart mitt hjärta!

2:a kommentar, skriven , av Mary:

Åh vad du gör mig glad! Du vet då hur man lyfter mig en trökfredag som denna! Älskar dig min bästa underbara perfekta flummdrottning <3

Kommentera inlägget här :