questions & answers

publicerat i vardag;

Hur ser din höstlook ut? Vad kommer du att satsa på?
Jag kommer satsa på olika sortets leggins/tights, stora tjocka tröjor, stickat, boots & mittbena!

Om du hade 30.000 kronor och bara fick lägga dem på moderelaterade saker, vad skulle du köpa då?
Då skulle jag köpa alla olika sortes boots som finns, mycket från Acne. Sen skulle jag även köpa alla sorters accesoarer från Acne. Och självfallet hela wildfox höst kollektion.


Ditt senaste köp?

Nya tommy hilfinger tofflor.


Vilket är ditt favoritplagg i garderoben?

Just nu, min party klänning från H&M.

Hur tycker du att den perfekta basgarderoben ser ut?
linnen & t-shirts i olika färger, tigta & luftiga. Mysiga stickade tröjor i svart & grått. Olika sortes tights.

Finns det en person som du inspireras särskilt mycket av?
Jag inspireras massor av Signe Siemsen & "wildfox sisters" Emily & Kimberley. Elin kling är också en stor inspiration.

Vilket är ditt favoritmärke?
Adidas.

Om du fick köpa tre saker på Net-a-porter.com och välja vad du ville, vad skulle du välja då? Ett par
rå snygga ankelboots, en nitväst & en flashig klocka!



Har du någon skönhetsprodukt du inte klarar dig utan?
Concealer, återfuktande ansiktskräm(dag & natt) & parfym.

Kommentera inlägget här :