Namn

publicerat i ;

Läser runt lite på aftonbladet, och hittar en länk där dem disskuterar barn namn, vilka som är populärast i år och så vidare. Jag har redan börjat fundera på namn till mina barn, vilket är lite konstigt eftersom jag lever i nuet. Försöker att inte tänka så mycket på vad som kommer ske och vad som kommer se ut si och så. Jag tycker att det är viktigt att leva i det man har nu, för det kommer trots allt vara ditt minne för alltid, se då till att göra något bra av det, man vill ju minnas ett bra liv, försök alltid att göra det bästa av situationen! Men i alla fall, åter till ämnet. Mina favorit namn är:

Tjejer: Svea, Saga & Lily.
Killar: Leo & William.

Här får ni lite bilder på underbara lilla Sebastian.
Petronellas underverk!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Åh sötnos!

2:a kommentar, skriven , av Isabelle:

ååh vad söt =)

Kommentera inlägget här :