5. dåliga vanor och laster

publicerat i vardag;
Mina alla tusentals klädhögar överallt, [Inte för att jag är en
speciellt upptagen person, bara för att jag inte har tid.]

Föredrar att ligga i soffan och pilla navel istället för att gå till gymmet.

Måste ta sovmedicin, TVÅ TILL OCH MED. [jävlacpnattmänniska]

Har lika stor kompetens i matematik som en två-åring, om inte sämre.

Äter lika mycket som fem hästar gör på en dag [som en man].

Är så otroligt kräsen när det kommer till pojkspolingar så att det börjar
bli ordentligt jobbigt nu.
Jag kräver mer än vad jag kan få som jag så fint brukar uttrycka det.

Jag hatar gröt och älskar ärtsoppa, jag blir konstigt
nog jätte mobbad för det och har alltid varit.. Hm?

Jag har så sjukt kass humor vilket oftast leder till otroligt
pinsamma situationer, förutom när jag är i närheten av
Sara Mowitz eller Caroline Karlsson som är lika bäng som jag.


Det finns så otroligt mycket mer att berätta i
den här kategorin, men är ganska omtyckt ändå. PUSS

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara:

Hej amanda!

Jo det fungerar allt bra här i Malmö. Jag trivs så kanonbra med att bo här nere, men de är klart man längtar hem ibland hehe.



Vad gör du nu för tiden då?? :) pusss

2:a kommentar, skriven , av Caroline:

Amanda Åhs humor = love <3

Kommentera inlägget här :