11. Så här var jag i skolan

publicerat i vardag;
Har blandat väldigt i jakten efter egen identitet.

Saker som alltid kvarstått är att jag alltid säger
vad jag tycker, det uppskattas aldrig och jag har
inte riktigt än förstått varför. I låg/mellanstadiet
så var jag tjejen som vann över alla killar i
armbrytning och som ständigt fick skit pga sin
stora käft. I högstadiet var jag den ultimata
fjortisen med brun utan sol och gapiga åsikter.
I gymnasiet hade jag äntligen hittat mig själv men
blev aldrig riktigt omtyckt (pga tidigare skäl som
jag inte behöver nämna igen). Jag hade mina vänner
och har aldrig varit den som kör på speeddaiting
mellan vänner och jag gör min grej.

Har aldrig vart den typiska girlygirl tjejen som
snackar skit och ler när personen ifråga går förbi.
Det är inte så jag jobbar och det är jag glad för.
Alla vet hur tjejer beteer sig, grupperingar, falskspel
och skratt bakom andras rygg. Det är en av
anledningarna varför jag inte passat in i plugget.

Jag har otroligt fina vänner som jag kan lita på
till hundra procent och dem på mig. Är nöjd så.

Kommentera inlägget här :