[lista]

publicerat i vardag;

Alla bloggare gör samma eviga nyårslista,
så jag trotsar traditionen lite och kör 10 snabba.
Det underlättar både för er och mig.

1. Var och när vaknade du i morse?
I famnen på en nyklippt Mowitz. Sug på den ett tag..
2. Sover du naken eller i pyjamas?
I trosor
3. När grät du senast?
Jag minns inte!!!!! För första gången i mitt liv, vågar inte säga
för mycket eftersom jag anar att det är mot lagen att vara såhär lycklig.
4. Vilken är din senaste lögn?
Jag tror det var när grannen frågade om florsocker som jag förövrigt
hade men inte orkade hämta. Det var liksom lättare att säga nej.
5. När var du senast naken och vart?
Tillsammans med din mamma i din säng.
6. När och från vem fick du ditt senaste sms, vad stod det?
Klockan 19.55 fick jag ett sms från Erzana, på detta stod det: Va? Stackarn :( Men det är lugnt, vi kan ses en annan dag gumman, krya på dig. Puss <3 (Varför hon skriver att jag ska krya på mig är för att jag har fått urinvägsinfektion).
7. Vad ville du bli när du var liten?
Pippi Långstrump
8. Om du skulle befinna dig någon annanstans just nu, var skulle du vilja vara då?
I Västindien med någon snygg muskulös och brunbränd karl som älskar att klia mig på ryggen hela dagarna. 
9. Vilket är ditt bästa fyllekäk?
Tortilla chips med brieost.....................
10. Vad gör du just nu?
Åh alltid denna dumma jävla fråga. Vad verkar som jag gör just nu?

Kommentera inlägget här :