[en onödig lista]

publicerat i vardag;

Vad gjorde du kl 08.00 imorse: Låg i sängen och gnällde på min kudde för att jag inte ville gå upp.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på bonde söker fru och garvade halsen av mig
Vad har du druckit idag: Öl… my wish. Vatten.
Vad var det senaste du åt: Pizza!
Vad var det senaste du köpte: Svart ögonskugga.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Bajs brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Det är mörkt, men jag gissar på höst, och jag älskar’t.
Godaste glassmaken: Magnum double!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Oh hell no, det krävs mycket för att charma mig (tyvärr).
Sover du tungt: När jag väl somnar, ja.  
Trivs du med ditt jobb: Ja för jobb finns det ju mycket av har jag hört?
Favoritklädsel: Naken.
Favoritlåt just nu: Dum av dig – Daniel Adams-Ray
Vad ser du om du tittar till höger: En ko
Vad gör dig glad just nu: Mina fina vänner
Höger eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis: Säger mensmonster dig någonting? CHOKLAD!!
Kläder just nu: Stor skejtar tröja från sweet = soft.
Sommarplaner:? Det är snart vinter, har inte riktigt hunnit så långt.
Hur många kuddar sover du med: 5, mer än 3 kuddar är ett krav i mitt avancerade liv.
Spelar du något instrument: Jag önskar att jag kunde spela gurka, men nej.
Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Din mamma
Är du kittlig: Inte ens under fötterna, score!
Snarkar du: Är det något man ska ha kunskap om?
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Finns inte ett enda kryp som inte är äckligt, punkt.
Längtar du mest efter just nu: Kungarna av tylösand, HE HE HE (jag har ett liv, under allt det här)

Kommentera inlägget här :