19:32

publicerat i vardag;
Förlåt, förlåt och återigen förlåt. Det är förfärligt vad dålig jag är på uppdatering. Ni är sinnes jävla underbara som fortfarande lallar runt på min blogg varje dag trots att jag är så lat. Puss på er!

Idag tog jag och bror min en tripp på stan med tillhörande fika. Mycket trevligt må jag säga. Med ett stycke förfrusna tår och fingar och en skön cykeltur så kom jag hem. Hungrig som en apa, som jag fortfarande inte har gjort någonting åt. Bra Amanda, bra. Vi hyrde några filmer och jag börjar bli sugen så förhoppningsvis kommer brorsan snart och joinar mig! Ser fram emot helgen, då det blir mycket av kärlek & party i skara.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina Hedbom:

Ett filmtips: "The Burning Plain" den kan jag verkligen rekommendera om du inte redan har sett den.

Kommentera inlägget här :