tisdag

publicerat i vardag;

Fingrarna skriker av kramp och jag kommer inte på något intressant att skriva om. Finns väl inte så mycket att säga egentligen, ni förstår ju vad jag gjort idag ändå, solat med goa vänner. Bilderna får fan fortsätta att tala istället för mig ett tag. Min hjärna innehar inte de funktioner den normalt bör ha, sen utmattad och hungrig på det, fan inget fungerar som det ska. Annars har jag det ganska tråkigt men, de senaste tre timmarna har jag faktiskt fått två mejl. Så jag fortsätter uppdatera så att ni inte missar något. Å andra sidan...


Vem fan bryr sig om jag har tråkigt idag? Jag säger bara såhär:
Imorgon: Studentbalen!
Torsdag: Klä kortegevagnen + grill på kvällen.
Fredag: STUDENTEN!!!!1111111111111111
Lördag: Grillparty!

Slå det, he he he he he he he he he he he he he he he he he he!

Kommentera inlägget här :