planer

publicerat i vardag;

Funderar starkt på att tvinga med någon ut och ta en kall med mig idag. Eller ska jag köra på soffhäng med en pizza framför mig? Med tanke på att jag har rätt fullt upp de närmsta dagarna.

Fredag: Arbetsförmedlningen. Sen kommer Karin och hämtar mig, och vi drar hem till henne i Uddevalla och har girliekväll med hårfärgning osv, (kanske fest). Lördag: Brorsan spelar på liseberg, åker dit med släkt + kompisar. Söndag: (inget planerat just nu, gött!) Måndag: Åker till Erre i varberg. Tisdag: Jag och Erre drar ut och skakar våra lurviga hela natten. Onsdag: Åker direkt från varberg till Göteborg för att sova där. Torsdag: Klockan 06.00 ska jag vara på Park avenue, och det är dags för jobbprovning. När jag är klar runt 12.00 snåret så blir det fika med lovley Maria på något mysigt ställe. Fredag: Dag 2 på provjobbet. PUH.

Kommentera inlägget här :