tv-nörd

publicerat i vardag;
Nu ska jag bänka mig framför tv:n. 3 av dem bästa programmen kommer på rad. Double yey! Känner mig som ett riktigt tv freak nu men varför inte? Jag kan berätta lite kort om de tre programmen!

"Vad blir det för mat" tv4 19.30

- Per Morberg är ju bara för underbar. Jag gillar egentligen inte matprogram, men vad det gäller detta programmet så älskar jag det. Det som är så kul är att han gör allting så spontant. Han har inte suttigt och mätt upp kryddor eller liknande. Han har det i huvet och bara slänger i lite som han vill. Och så har han så grymma kommentarer till allt. han är bara så grymt chill att titta på!

"Idol 2009" tv4 20.00

- Jag älskar Bagge, han är som en gosebjörn som man bara vill krama om. Han gör hela skiten bättre! Laila kan uppstå som en utseende fixerad snobb som inte vill annat än att visa upp sig, men efter jag kollade på let`s dance så såg man hennes riktiga jag, en riktigt pigg, glad och skön människa! Dig diggar vi! Andreas, du är ju så grymt snygg, riktigt tråkig, men grymt snygg. (och rik, hihihii). Nej men ärligt, Jag gillar idol. Men jag tycker bara så synd om de människor som inte fattar att dem är riktigt dåliga på att sjunga, och bara skämmer ut sig. jag hoppas att jag inte blir lika kär i år som jag blev förra året i... *trummvirvel...............* ROBIN BENGTSSON! Där har ni mitt ideal för hur en kille ska se ut. punkt.

"Andra avenyn" kanal1 21.00

- Kan man göra annat än att älska detta programmet? NEJ. det är grymt bra ungdomsprogram, och vuxna kan också kolla på det för den delen. En väldigt dramatisk serie som handlar om kärlek, hat, relationer, svett & tårar. Jag älskade Andra avneyn första gången jag såg det, blev liksom förälskad. Och ingen kan stoppa mig från att sitta bänkad klockan 21.00 på tisdagar!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av e l i n l e i j o n - bloggdesigner, makeup & foto:

hehe fortsätt rösta på mig ;) Jag gick ju vidare



http://deity.blogg.se/2009/september/vidare-till-veckans-blogg-1.html#comment

Kommentera inlägget här :