rolig lista

publicerat i vardag;

1. Vad är ditt mellan-namn? flötegöte............. okej då, sofie! tråkigt.
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? jag diggar mitt namn :)
3. Är du i ett förhållande nu? nej!
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? det du!
5. Vem var du tillsammans med sist? din mamma!
6. Får man fråga varför det tog slut? så många ville ha mig, HE HE.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? ja!
8. Vem vet mest om dig? mammsen!
9. Vad gör du på fredagskvällar? bygger björn!
10. Bästa filmen du någonsin har sett? män som hatar kvinnor, grym!
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? fint väder vi har idag?
12. Har du någonsin varit full? yeeiiis.
13. Har du testat droger? nej förfan!
14. Har du rökt? ja.
15. Har du snusat? blä ucsh fy, punkt.
16. Saknar du någon just nu? mina skara-brudar!
17. Hur mår du idag? toppen som snoppen!
18. Hur många tabletter tar du dagligen? 3560!
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? det krävs ju typ einstein minne för att minnas det.
20. Bästa minnet från sommaren? Ayia napa, lätt!
21. Hur var din förra sommar? grym.
22. Varför? för att jag och mina vänner är g.r.y.m.m.a!
23. Är du rasist? nono!
24. Har du helt svenskt ursprung? jajje :)
25. Om nej, vart kommer du ifrån? mars!
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? swedish meat!
27. Ser du fram emot någonting just nu? min feta sovmorgon imöra!
28. Sköter du skolan? så gott jag kan ...........
29. Vad hade du för betyg förra terminen? helt OK. lovar.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? fuckin' MVG!
31. Vilket ämne var det? engelska
32. Har du fått ig på ett prov? JAG? låt mig små lee.. ^^
33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej!
34. Anser du dig vara intelligent? HE HE HE HE. nej.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? sommaren 05, utan tvekan!
36. Vilken va den värsta tiden då? sista tiden i axvall, usch!
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? det händer och fötter!
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? big NO!
39. Har du haft sömnproblem? HAR*
40. Hur ofta gråter du? hela dan, varje dag!
41. Vad gör du när du mår dåligt? biter någon i örat.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? mamma, marielle & petronella!
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? big NO igen!
44. Vilken klass går du i nu? bf3 foh fuck sakeee!
45. Vilken skola? BirgerSjöberg
46. Har du varit otrogen någon gång? nej!
47. Har någon varit otrogen mot dig? ingen kommentar!
48. Är du stolt över dig själv? jag är feting bäst!
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? min ärlighet!
50. Vad får du ofta komplimanger för? mina ögon, hela tiden.
51. Har du lätt att få folk att skratta? det händer!
52. Cider elller öl? Cider
53. Har du några talanger? kommer du på någon talang jag inte har, give me a call!
54. Vet du om någon är kär i dig? ni skulle bara våga!
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? jag har världens bästa bror!
56. Vad står det i ditt senaste sms? "puss på dig mitt hjärta! Är det något är det bara att
dra iväg ett mess. Sov gott mitt hjärta! Puss"
57. Hur lång är du? 2 meter, he he
58. Hur mycket väger du? oh no you didn't!
59. Vilken storlek har du på kläderna? M-L
60. Har du svarat ärligt? jajje!:)


 (detta är inte era frågor)

Kommentera inlägget här :