hamen

publicerat i vardag;
Idag har det varit en bra dag, det var skit skoj att testa studentmössor. Det negativa är att jag har världens största huvud, ett jävla fetto huvud helt enkelt, livet är hårt ;) Nej men i alla fall, det blir nog fin fint det här, förstår inte varför vi ska testa dem så tidigt, jag menar det är ett bra tag kvar.

Malin i min klass har nu blivigt min kollega och kommer ha en av dagarna i kidz club, så idag var vi på planeringsmöte inför hösten, vi hade med oss en lång lista med ideèr. Våran chef var rätt nöjd om man säger så! Vi kommer få egna kidz club tröjor (hoodisar) som det kommer stå "kidz club" på och även våra namn, nice! Det ser ut som att det kommer bli en bra höst/vinter/vår på kidz. Det blir bland annat massor med pyssel på tex jul, och nu på hösten kommer vi ha höst tema, med massor av pyssel, uteaktiviteter, ansiktsmålning och massa mer, fun! Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Det ser ut att bli en blåsig höst






Puss och kram chokladbanan.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av frida:

vad fick du ha för storlek hjärtat?;D

vi har nog lika stora hövven du&jag ;b

2:a kommentar, skriven , av frida:

stor och bra hjärna, där har vi det :D miss you too my dear! måste planera in en helg här snart!!

Kommentera inlägget här :