Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Isa:

Typ dem gammla vanliga, blondinbella, kenza, stinalee(int så mycke längre) aah typ dom :) har du tips på någon bra?

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Dessie, Kissies, Paows, Gaybloggen, dem är underhållande till tusen!

3:e kommentar, skriven , av Erica:

jag läser massa kompisars bloggar, och blondinbella, elin kling, Gynning & lite småbloggar.

4:e kommentar, skriven , av Beatrice:

Jag läser typ bara mina kompsars bloggar! =)

5:e kommentar, skriven , av EMMA:

jag läser desiree, Paulina, Amir, Kisse, Blondinbella, Katrin Sculman och lite sånna :)

6:e kommentar, skriven , av AnnaL:

typ alla på blogg.se listan :P

7:e kommentar, skriven , av Gabbi.:

Läser Elin kling, och mycket insperatiosn bloggar, med foto och sådant!

8:e kommentar, skriven , av m.i.l.y:

Läser typ inga bloggar längre, har inte tid:(

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Läser kissie, blondinbella och kenza mest =)

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

Läser kissie, blondinbella och kenza mest =)

11:e kommentar, skriven , av Sabina:

jag läser kisses blogg mest, hon är så underhållande, sen läser ja skavller bloggar, typ falsksanning och dem där:)

12:e kommentar, skriven , av J.ohanna:

Din, några mer småbloggare, och mina vänners för det mesta :)

Kommentera inlägget här :