AJ

publicerat i vardag;
Hej, förlåt för att jag inte har uppdaterat nu i eftermiddag. Men jag har legat på akuten, på grund av hemska magsmärtor, hade ont hela magen, bröstet och det gick hela vägen upp till käkarna, och så var jag iskall om händerna och fötterna och helt svettig och svag. Så vi ringde till sjukvårdsupplysningen, och då sa dem att det var bara att åka in på en gång. Antagligen är det något fel med min tjocktarm, men den danska läkaren (som var skit svår att förstå), han kunde inte riktigt svara på det var för fel. Men nu har jag fått tabletter som ska göra att tjocktarmen "slappnar av" och nu mår jag mycket bättre, det var dagens händelse. kul va?

För övrigt så ska jag plugga, eftersom mitt arbete som tog mig 5 timmar att skriva är vips borta, jag gjorde väl något fel så att det inte sparades på datorn. Det enda jag har att säga är, HELVETE.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av AnnaL:

Usch då :( krya på dig!!

2:a kommentar, skriven , av elin leijon - makeup & skönhet:

usch.. Krya!

3:e kommentar, skriven , av Emma.:

Åh nej:O krya på dig hörru!

4:e kommentar, skriven , av olivia:

Det lät inte kul! hoppas de blir bättre!

5:e kommentar, skriven , av .Isa.:

krya på dig:)

Kommentera inlägget här :