tjött

publicerat i vardag;
Jag måste stirra för att kunna hålla uppe ögonen, svin trött med andra ord. Ikväll blir det sängen tidigt. Som ni kanske vet är jag freak av idol. Men det känns som att jag har tappat musten, vet inte ens om jag orkar se på idol ikväll, och ja, det är Amanda som skriver. Imorgon tänkte jag nämligen gå upp lite tidigare och ta en sväng på stan - själv. Det är så jävla gött att bara gå och ta ansvar för sig själv, prova kläder & skor hur länge man vill, gå så sakta man vill osv. Som sagt så behöver jag just nu egentid. Det är absolut inget fel med det. Sedan tar jag tåget till götet som sagt. Nu sa vi parta gärnet pöjka. Bilder kommer absolut! P.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Kul med inflyttningsfest. Jag får väl ha det när jag har fått lite mer ordning här. Ha en skön dag!Nina

Kommentera inlägget här :