tidsfördriv

publicerat i vardag;
Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter? Amanda Åhs
Smeknamn? För många!
Beroende av? Dator & mobil!
Vad tror folk om dig? Jag har absolut ingen aning, och lägger ingen större vikt på det heller om jag ska vara ärlig.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon.
Hur imponerar man på dig? Var dig själv!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Hoppas du kom hem ordentligt<3"
Sprit, cider, vin eller öl? CiderrRRRRR
Hur svarar du i mobilen? Hej/hallå.
Antal timmar sömn inatt? Inte många, cirka 5.
Brukar du komma i tid? alltid, jag bokstavligt hatar när folk inte passar tider. GAH!
När mår du bra? När jag är med människor jag älskar.
Vad tycker du om fötter? Vem tycker om fötter?
Rakar du benen? check!
När brukar du oftast gå och lägga dig? vardag: 11-12 helg: väldigt olika.
Är du blyg? Absolut inte.
Har du spytt offentligt? Ja, tyvärr.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Först och främst skulle jag gå och ställa mig och duscha i närmaste gym!
Är du bortskämd? Av kärlek, ja!
Vad längtar du tillbaks till? ayia napa 09.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Synd och klaga men, har blivigt sviken alldeles för många gånger.
Hur gammal är du? 18!
Tycker du om någon just nu? Kanske det duuuu.
Vilken tid gick du upp idag? 09.00
Har du sovit i din egna säng inatt? Jajje, världens skönaste säng.
Är det okej att gråta? absolut, känner man för att gråta, kör på!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? skrika, skämma bort mig själv & min familj.
Har du piercing? Tungan. Har nyss tagit ut läpppiercingen, tyckte att det var på tiden.
Vill du gifta dig? Kanske, det får vi se när den dagen kommer.
Vill du ha barn: Ja!
Är du bra på att laga mat? jag är kung!
Är du flygrädd? Nej.
Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry i alla dess smaker.
Tycker du om sushi? Har aldrig smakat.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kväll/natt människa.
Vilken ögonfärg har du? Blåa!

Kommentera inlägget här :