töntig lista.

publicerat i vardag;
HAR DU ?
Folköl i kylen :
Jajje, har man en bror så har man.
Något husdjur : Nej men jag saknar min hamster Casper, han var världsbäst!
Någon favoriträtt : Jag kommer nu ha hög klass och säga sanningen, spagetti & ketchup.
Någon flick/pojkvän : Nej, seriöst. palla.
Puder på dig : Ja, Lorèals mineralpuder, it's great!
Några framtidsplaner : Först på listan, ut och resa & se världen!
Någon sjukdom : ADD. Wikipedia mina vänner, slå upp det.
Gymkort : Tränar gratis på sportlife, jobbar där som ni redan är medvetna om.
Några kärleksproblem : HA, jag slipper all sån skit, det är grejen med att vara singel!
En homosexuell kompis : Yes!
Duschat idag : Precis alldeles nyss faktist.
Någon kompis som snarkar : För många!
Någon vän som spelar i ett band : Hajemän.
Några mvg:n : Jag rockar på engelska!
Någon som förstår dig : Jag hoppas det.
Tuff kompis som kan försvara dig : Marielle är rätt tuff. hon skulle försvara mig!
Något beroende : Datorn, tyvärr.
Fikat idag : Nej!
Nagellack : På mina fina tår!
Någon vän som bor i ett annat land : Ja!

VEM ?
Avskyr du : -
Hånar du : www.desireenilsson.blogg.se
Delar du mest minnen med : Kanske inte mest, men bäst - Marielle.
Längtar du mest efter : Klarar mig rätt fint på den fronten just nu.
Stör du dig på : Allt och alla som smaskar. BLIR GALEN.
Gosar du med : I-or. hihi.
Lagar mat : Mammsen!
Diskar : Diskmaskinen.
Tror att den är någon : jag tror inte att jag är någon, jag vet.

VILKEN ?
Tidning läser du : Läser inte tidningar.
Buss åker du oftast : 65 Trollhättan
Frisyr har du : Oftast mittbena.
Dag fyller du år : 26 Mars!
Årstid föredrar du : Sommartider hey hey!
Stad är du uppväxt i : Axvall, som förövirgt inte är en stad. Det är typ en, by?

VAD ? ..
Gör du nu :
Vad verkar det som jag gör?
Gör dig till en bra människa : Är väldigt omtänksam & ärlig.
Gör dig till en dålig människa : You tell me!
Vill du arbeta med : Människor i någon form.
Är roligast just nu : Är luciakandidat, hellyeah!
Har du på dig nu : En tisha från GinaT.
Har du för smink idag : Today, I'm all natural.
Äger du för skor : För många.
Har du för storlek i skor : 40....
Läser du för bok : Ingen.
Ska du göra nu : Kika rulle, snart sova.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mary:

Våra minnen <3

Och jag skulle lätt försvara dig, fast det gör du så bra själv ^^''

Kommentera inlägget här :