voff

publicerat i ;
Hej godingar!
Nu har jag ooh mamma vart i Göteborg och hämtat min farbrors hundar, vi ska ha dem i två veckor :) min tötisar, nu ska det mysas till 100! :) ha en bra dag! voff voff ♥










Måste ju även berätta att vi var förbi ikea och skulle lämna in min säng som gick sönder efter 2 månader.
Det var såhär, att skitsängen brakade ner i golvet, trodde att det först var mitt breda arsle som gjorde det, ha-ha. Men det visade sig att sägen var helt enkelt, ja, en skitsäng med skitkvalité.  Så pappa (duktig som han är) försökte laga den, då höll den i en månad ungefär, sen går skiten sönder IGEN! Så vi var där idag och ville ha ersättning, jag menar, har era sängar gått sönder så fort någon gång? okej, kanske om ni har haft roligt i den, (vill inte veta vad) men jag har faktist vart försiktig. Ungeför såhär löd disskutionen med killen som jobbade där:


Jag(lugn):
Vi vill lämna in denna säng som gick sönder efter ungefär två månader. Vi har pratat med en kollega till er som sa att det inte var några problem och att vi skulle få ersättning.

Killen: "hånskrattar" är den ens rätt monterad?


Jag: (börjar bli irriterad, därför att han hånskrattade): Ja det är klart, det finns väl bara ett sätt att sätta ihop den på eller?


Killen: huum........ (går en lång stund).... ska kolla med våra montörer! kommer strax.


efter tio minuter....


Killen: "hånskrattar" den är inte rätt monterad, och eftersom jag ser era borrhål så får ni ingen ersättning, det är vad jag tycker.


Jag: Men även om vi har borrat i den så gick den fortfarande sönder efter två månader?


Killen: "hånskrattar än en gång", ni skulle ringt då. då skulle jag hjälpt er.


Jag: jaha så du och din kollega har olika regler? han skulle ju skickat en säng på en gång, men det visade sig att dem var slut.


Killen: Ja men jag ser det annorluda.


Jag(väldigt irriterad): varför ska det vara så jävla krångligt?


Killen: Det kan jag inte svara på.


Jag: men släng skiten då om det inte finns lite medkänsla i dig. hejdå!


jag hanterar inte sådana här situationer särsklit bra..... blir alltid så arg!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hahah going :P

Kommentera inlägget här :