Röntgen

publicerat i ;
Hej godingar!
Idag ska jag och röntga mitt ben, eftersom jag har en stor kula där, och har haft i flera år. Nu vill jag veta vad det är för någonting, jag hoppas att det är något ofarligt. Jag ska i alla fall köras in i en sån där maskin. hum, känns lite konstigt, har faktiskt aldrig varit inne i en sådan förut. som tur va får man ha med sig mp3 och lyssna på under tiden, nej ja vill inte åka in i den där, skit också.

Nu är det ju såhär att min mamma fyller 50 år på måndag, så nu håller jag på och planera för fullt. Det är ju ingen annan som kan det här med födelsedagar, så jag får alltid greja med sånt. Eller ja, om det är mammas födelsedag eller morsdag eller så......... Annars gör ju mamma det, jag kan inte skriva vad jag har planerat eftersom mamma läser min blogg! satan i gatan, vill ju berätta för er. Men ni får så snällt vänta, jag med .... tårta blir det i alla fall, i stooora lass :)


önska mig lycka till, och ha en super dag allihopa!


Hjälp mig någon?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa:

Scary :P

2:a kommentar, skriven , av Josefine:

Usch vad läskigt!

3:e kommentar, skriven , av moa :):

Tack för designen <33 Lycka till i röntgen :/

Kommentera inlägget här :