not on top

publicerat i ;

ibland känner man sig inte på topp, en sådan period är det just nu. Men jag försöker ändå att kämpa och man kan inte göra mycket mer än att försöka så gott man kan. Det går ju faktist över. Något som är otroligt viktigt i sådana här situationer är familj och vänner. Man ser verkligen vilka vänner som är rädda, och nästan skiter i en när man inte mår bra. Och dem vännerna är inget att ha enligt mig. Om man inte vet hur man ska hantera det, så säg till. Börja inte ignonera folk som mår dåligt, väga säga, att jag lyssar gärna, men jag kan inte så mycket som sånt här, så du kanske inte får några förståndiga svar. Men skit aldrig i din vän. Det är något av de värsta du kan göra, det gör saken värre

Till alla mina vänner som verkligen bryr sig, jag försöker ge er så mycket uppskattning som jag bara kan! Jag tror ni förstår att det betyder otroligt mycket för mig. Även tack till min familj som verkligen kämpar för min skull!



Nu har jag massa plugg som måste göras, ciao

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lena:

Bra skrivet!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

sanna vänner är bra att ha!

Kommentera inlägget här :