Sportlife

publicerat i ;
På tisdag ska jag på fotografering med jobbet. det ska bli roligt, alltid kul att bli fotograferad ;)

Har du några frågor till sportlife? Här har du några frågor och svar!

Hur gammal måste man vara för att kunna träna på Sportlife? 15 år. För att teckna autogiro måste man ha fyllt 18 år. Om du inte gjort det, kan målsman teckna sig för dig.


Kan jag teckna medlemsskap för min sambo?
Absolut! Du blir då betalningsansvarig och beloppet dras från ditt (eller gemensamt) bankkonto.


(mitt jobb)
Kan mina barn följa med när jag tränar?
Alla barn som klarar sig själva, är välkomna till vårt barnrum (Kidz Club) när föräldern tränar. Rekommenderad ålder är från 3-4 år, det är olika för olika barn. Vissa timmar i veckan har barnpassning. Vid barnpassning kan vi ta emot barn från ca 2 år. (Barn får enbart vistas i barnrummet oavsett ålder.

Har  ni andra kort än autogiro? Ja. Se fliken Priser för alternativ.


Jag vill kunna träna på andra Sportlifeanläggningar. Hur gör jag?
Med GULDKORTET (395kr/mån.) kan du förutom i Vänersborg, träna utan extra kostnad i Alingsås, Jönköping, Kungälvx2, Stenungsund, Torslanda, Trollhättan, Uddevalla, Älvängen och Örgryte. Om du vill träna på övriga Göteborgsanläggningar lägger du till 20kr/gång.


Min arbetsgivare betalar en del. Hur utnyttjar jag det bäst?
Det finns flera alternativ. Ett är att att du får ett kvitto av oss när det beloppet du får har dragits från ditt konto. Ett annat är att vi fakturerar arbetsgivaren det belopp du får (t.ex 1000kr). Resterande belopp dras från ditt konto via autogiro, och du får en väsentligt lägre månadskostnad. Ett tredje alternativ är att du betalar det belopp du får av arbetsgivaren direkt i receptionen. Du får då ett kvitto att ge arbetsgivaren, och ditt månadsbelopp sänks även här. Ett fjärde alternativ är att årsbeloppet betalas på en gång, men då går du miste om möjligheten att frysa kortet. Kom in så berättar vi mer!


/ Amanda

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Julia:

Hej jag är 14 år fyller 15 år om nio månader asså i december o jag vill gärna gymma för mina föräldrar får jag det men får man det på sportlife

Kommentera inlägget här :