kalas i stora lass

publicerat i ;

Idag har det inte hänt någonting, har bara slappat, mått illa och kollat på film! Imorgon blir det att åka till skola en snabbis och ge tillbaka alla böcker och tömma skåpet. Sen blir det överassking till mamma, som jag inte kan berätta. Men imorgon så :D Nu ska jag fläta håret så att det blir lockligt tills imorgon, fin fint. hoppas vädret blir fint imorgon! hoppas hoppas hoppas!

På torsdag åker jag till frida :) Då blir det massa mys. På fredagen tar Sara studenten, då blir det att fira henne, jag har fått förfrågan om jag kan ta kort, och det gör jag ju självklart! Sen blir det nog party på kvällen. På lördagen ska vi fira mamma i axvall med kusinerna och mormor och morfar. Sen på söndagen ska jag till falköping igen för att ta kort på sara, på balen. Och även sen egna kort på bara henne och hennes kavaljer. Kommer bli en toppen bra helg ska ni se! ha det lovely.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av petronella:

Snygga skorna va på :)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

fina skor!

3:e kommentar, skriven , av :):

fint

4:e kommentar, skriven , av Elin:

Snygga skor

Kommentera inlägget här :