film & glass!

publicerat i ;

hej!
Denna regniga dag bestämde jag mig för att åka till hemmakväll, det blev en ben & jerry glass, och så köpte jag filmen "i taket lyser stjärnorna" ruskigt bra film!

Istället för dagens plagg så får ni dagens film, "I taket lyser stjärnorna" filmen handlar om 14 åriga Jenna som egentligen bör oroa sig för att brösten aldrig växer, varför hon inte är lika populär som "ullis-knullis" och hur hon ska få Sakke snygg snygg snygg att bli kär i henne, eller åtminstone upptäcka att hon finns. Men hemma hos Jenna finns en jobbig mormor och en älskad cancer sjuk mamma, och i Jennas ficka ligger en bortglömd dikt, "om du dör mamma, då tar jag livet av mig". Folk, jag råder er att se denna film, ni kommer inte ångra er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av paula:

åh, den filmen är bra !

åh, den glassen är god!

Kommentera inlägget här :