babes

publicerat i ;
Hej igen! det känns som att jag inte har skrivigt något vettigt nu det senare, bara inlägget om självförtroende och självkänsla! jag vill nu bara berätta att jag har haft en super helg. I lördags åkte jag mamma och simon till Axvall till mormor och morfar, + mina underbara kusiner, jag sov där över en natt. myspys! Party hos mormor för fan! Sen på söndagen åkte jag till Falköping, jag mötte Marielle och vi gick till Sara, Marielle sminkade sara jätte fint, sen åkte vi ut till något ställe, och jag tog massa fina kort på Sara, som ni kan se om ni rullar ner lite! rull rull, fina kort...

Vill ni veta en skit rolig sak, eller inte så roligt men ja ska lägga in ett videoinlägg snart, ett kort, men ville bara testa. Måste bara vänta på att Moa ska logga in och skicka videon till mig! men hon loggar aldrig in, det är segt att vänta, jag har tråkigt. Har ni något bra tidsfördriv? HJÄLP MIG.

Kommentera inlägget här :