uppdatering

publicerat i vardag;
Hej lovers, sorry att jag inte har skrivigt någonting men jag har inte haft en dator tillgänglig. Tänkte berätta snabbt om ons-fre.

Onsdag: I onsdags kom Marielle till mig på morgonen. i fikade lite på stan osv. Sen åkte vi till skara, vi gjorde oss lite ordning, sen drog vi till David, eller ja, till Patriks lägenhet, där Patrik och Andreas var. Spelade lite tv spel. drack lite öl. Sen kom det lite fler folk och festen var igång. Ölspelet kördes, riktigt kul. Sen drog vi ut, och vi lyckades få in Marielle på Ohlins. Där var det riktigt drag, och jag säger bara, dans på borden, ohyes! Tack alla för en gryyyym kväll.

Torsdag: Marielle åkte och jobbade och jag sov till 15.00 (a). Sen tog vi det bara lugnt, kollade på tv. Sen gick vi till David en stund, myste och kollade på film till klocka 22.00 ungefär. Sen gick vi hem och poppade popcorn och kollade på sex and the city - the movie. RIktigt mysig dag.

Fredag: Idag har det inte hänt mycket, Marielle har vart hos frisören. Och nu tänkte vi hoppa in i varsin dusch. Sen göra oss iordning, för att det är så jävla kul. Marielle ska få fixa mig idag, yey! Ikväll blir det 20 års fest i lidköping, mums!

Peace bitches!

Kommentera inlägget här :