naglar

publicerat i vardag;
jag gör mina naglar hos asiater, dem pratar inte speciellt mycket, men när dem väl snackar så fattar jag inte ett skit. hon som gjorde mina naglar undrade om jag ville ha kaffe, och uttalar det ungefär såhär "kafiiii?" och jag förstog ingenting jag sa "va?" ungefär 5 gånger. Sen pekade hon på kaffe automaten och då fattade jag. Sen skulle hon fråga om jag ville att naglarna skulle vara raka eller runda, då sa hon "jakaaa?" och åter igen förstog jag ingenting, Och sa "va?" en antal gånger. sen förstog jag när hon sa "jakaaa? Jundaa?" Det är inte alltid lätt när det är svårt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elin:

haha jag känner igen mig.. gjort mina naglar där en gång - och aldrig mer. haha, jag tyckte att naglarna gick sönder väldigt lätt och sen förstördes efteråt dessvärre:(

Kommentera inlägget här :