Dagens diss.

publicerat i ;
Alltså dessie & paow, som ni säkert har hört talas om, www.desireenilsson.blogg.se & www.Paulinadanielsson.blogg.se - dem är sånna fjortisar, så det skriker om det. jag vet inte vad det är, men den bloggälskare som jag är, gillar att läsa deras bloggar, de är så underhållande, de sägs vara bästisar, men ändå bråkar de, slåss och spottar på varandra. Härligt vänskap där du, jag vet i alla fall inte varför jag läser deras bloggar, de är så självsäkra och självupptagna, så man vill inte vara hjälpt till att de får fler läsare, men jag får alltid ett gott skratt så fort jag går in på deras bloggar!

Man kommer änna ihåg när man var i den åldern , 15 års åldern, man var fjortis, så det ska jag inte skylla dem för. det är roligt att vara fjortis, men jag hade fan inte tuttarna uppe vid hakan och idomin över hela ansiktet, där går gränsen, ni är 15 år brudar? ni har precis blivigt byxmyndiga!


Desiree



Paulina





Dagens diss!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Håller med dig!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

sant!

3:e kommentar, skriven , av Linnèa:

indeed!

Kommentera inlägget här :