som sagt..

publicerat i vardag;
Så har jag haft svårt att få tag i dator, är ju hos Marielle fortfarande! Men nu uppdaterar jag igen! :) Fredagen var riktigt jävla kul! Först var vi med David och Patrik och förfestade lite. Sen kom Linus och hämtade oss, och körde oss till Lidköping, där det var 20 års fest. Det var jätte trevligt där, sen drog vi alla ut. Åkte runt lite med bilen på stan, stannade på lite olika fester. Sen runt 02.00 så drog vi oss till skara. Så var jag, Marielle, David & Patrik hemma hos dem och spelade ölspelet. Med sjuka regler, jag kan säga att det blev en del pussade & annat. Sen vid 06.30 ungeför somnade Marielle hos Patrik och jag hos David. (dem har var sin lägenhet i samma trappuppgång). Sen kom vi väl hem vid 11.00 på förmiddagen, och sov till 16.00. (Y). En riktigt lyckad kväll och morgon måste jag säga!

Nu ska vi snart gå och hälsa på grabbarna lite, sen blir det pizza, sen kommer mamma och hämtar mig. Kommer antagligen tillbaka till skara om några dagar. Dem vill inte bli av med mig än ;) puss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Milda:

Jävligt onödigt!

2:a kommentar, skriven , av Mariestjärt:

vilket då mildurt? ;o

3:e kommentar, skriven , av Milda:

Amanda

4:e kommentar, skriven , av Mariestjärt:

Jag fattar inte.. men det kanske är lika bra? ;o

5:e kommentar, skriven , av Milda:

ja, det är det nog

6:e kommentar, skriven , av Mariestjärt:

aaaaaaaah, du skämtar :D ?

Kommentera inlägget här :