Petronella-a-a-a

publicerat i vardag;
Igår var jag en sväg hos Petronella & Sebastian. Lika mysigt som alltid. Sebastian börjar bli så stor nu, och nu känner han igen mig. Så om jag försvinner bakom ett hörn eller går upp på övervåningen så ropar ha: MAANNAAA! haha, sötnosen. Och det var lika kul att träffa min Petronella, det var ett litet tag sen nu eftersom jag har vart i skara så mycket.

Nu går jag ju sista året, då är det mycket fix med till exempel årskurs 1 eftersom vi måste få dem att känna sig välkomna och få dem att tycka om linjen. Så imorgon ska vi ha lite lekar med dem. typ som att dem är 5 år eller något :S Nej men det är nog mest för att dem ska få sammanhållning och lära känna oss i bf lite. Orkar inte ett år till egentligen, men, varje dag är ett steg närmare studenten, YEY!

Bilder på våran lilla prins!








Puss på er töntar!

Kommentera inlägget här :