ny blogg & start

publicerat i ;

Hej gullungar! ♥ Jag hoppas att ni fortsätter att följa mig på min nya blogg.

Anledningen till bytet av blogg är på grund av att jag har på något sätt börjat om mitt liv, går just nu ner i vikt (8 kilo än så länge) Har en underbar vän, Borda Sinani, hon är den som har förädrat mig mest, positivt. Även Arijana och Linda! Nu när jag har er, så märker jag att alla vänner som kommer och går, sviker och som inte uppskattar den jag är, har ingenting med mitt liv att göra. Nu har jag äntligen förstått och inte bara sagt orden, att dessa vänner är de enda man behöver, och dem ska man hålla hårt i. Jag har blivigt den gamla Amanda, den som inte bryr sig om vad någon annan tycker om mig, jag är mig själv, tar en dag i taget och lever livet!

Jag mår så bra just nu att jag är nästan lite rädd, men i stället för att tänka så, så tar jag vara på det jag har i nuet och försöker göra det bästa av vad jag har. Och just nu kan det inte bli mycket bättre. Och jag kan även tycka att i vissa lägen att "sakna kan vara bättre än att ha, för man saknar inte sånt som man har".  

Tack till alla som har fått mig tillbaka på banan. och som har funnits där, alla som har sett och lyssnat. Och helt enkelt bara funnits där. tack tack tack tack tack!

I'M BACK ON TRACK

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Sötnos, Puss på dig :)

2:a kommentar, skriven , av Mjukan:

Men va härligt och kloka ord du skriver. Jag satt med ett leende på läpparna när jag läste de, och tänkte på vilka vänner som verkligen är vänner, och att leva livet. jises, underbart och jag hoppas verkligen du håller dig sådär lycklig du verkar nu =')

sköt om dej! puss mjukbrallaN!

3:e kommentar, skriven , av Amanda:

Tack mjukan :)

Vad gulligt av dig <3 sköt om dig vännen! puss!<3

4:e kommentar, skriven , av Therese:

Härligt att läsa att du mår bra. Du vet hur viktig du är för mig!

Massa kärlek!

kraaaaam!

Kommentera inlägget här :