mulet

publicerat i ;
hej♥

idag har jag bara tagit det lungt, vart på stan en sväg med mammsen:)
köpte en frans-väska och ett till tung smycke! väskan kostade 199:- på lindex!




Hyrde även filmer, det passar så bra en dag som denna!

hade en liten konversation om en film med han som jobbade på "hemma kväll"

jag: jag skulle vilja hyra "the decent".

han: det finns ingen film som heter så?

(jag ringer till pappa och simon, och båda säger att det visst finns en film som heter så)

jag: jo det ska finnas en film som heter så!

han: jag sökt, det finns inte.

jag: konstigt .......

han: den finns inte!!!

jag: men på svenska heter den instängd, har ni den då? föressten, jag lånar den av en kompis.

han: mmh, men jag måste kolla om du har rätt.

det går en stund...

han: okej då... vi har den.

jag. HA!


mycker tjaffs för ingenting! men lite skoj var det, hihi.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mariestjärt:

HAHA orka vilket jävla pucko :D Det är ju tur att videobutikernas anställda är välutbildade :)

Kommentera inlägget här :