lipz

publicerat i ;
Hej alla glada :)
Känns skönt med en ny blogg, back on track som sagt. Sitter nu nyduchad hos kusinerna, har vart här sen i måndags! Har haft det hur mysigt som helst med min älskling Moa, du är underbar! Vi har vart inne i Jönköping och shoppat, även i Nässjö. Sen har vi vart på filmen en shopaholics bekännelser, skit bra film om ni frågar mig.

Idag har vi bara varit allmänt nördiga och suttit på Moas rum med var sin dator i knät och fixat med våra bloggar, spelat in massa sjuka videos, som tyvärr inte är se vänliga här på bloggen ;) Men jag kan ju säga att härma tjejerna "rin on the rox" på youtube är allmänt nördigt men jävligt kul!

Nu ska jag fläta håret, och strax sova, för imorgon blir det paaaaaaaarty med Malin :) kommer bli najs kan jag lova. Uppdaterat självklart imorgon om läget. Puss!♥



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Moa:

Sötnos, hahah neh de videorna är inte se bara:P

Nötar dator ;) haha roligt har vi haft iallafall :D

2:a kommentar, skriven , av Amanda:

Haha vi har haft det bäst <3

3:e kommentar, skriven , av Lina:

vad söt din blogg va =)!!

Kommentera inlägget här :