amanda

publicerat i ;
Hallå pumpkins!
Idag har jag vart och skaffat ilägg (special sulor) till skorna, går nämligen snett. Och de säger att gör jag inte något åt det nu så kommer jag få väldiga med problemi framtiden. så det är bara att sucka och ta emot. det visade sig nästan alla modeller jag gillar att ha, är dåliga för mina fötter. Mina skor måste vara hårda ibak och dem får inte gå och böja på. hum. det blir att klämma på skor i fortsättningen, suuuuuuck!

dagens outfit. 



Tshirt: Junkyard
Skinnjacka: Veromoda
Leggins: Cubus
Väska: Lindex
Skor: Lacoste


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av andrea:

åååh, jag älskar din tröja!!

2:a kommentar, skriven , av heej:

det är jobbigt sånt där med fötter

3:e kommentar, skriven , av björk!:

fin outfit =)

4:e kommentar, skriven , av erica:

gillar din blogg!

Kommentera inlägget här :